SSR MAN.U.FAK.TURA

2013/06/26

Historia lubi się powtarzać – podsumowanie

Filed under: Gablota osobliwości, Odmienne stany świadomości — Tagi: — ssrmanufaktura @ 11:22 am

No to sobie podyskutowałem z komentarzami zamieszczanymi przez „obrońców uciśnionych”. To wielka radość dyskutować z takimi opiniami, wyrażanymi tak zdecydowanie. Trochę zdumiewa mnie brak umiejętności rozumienia nawet własnych słów. Obrońca podpisujący sią jako Antoni np. nie zauważa, aby kogokolwiek bronił, choć robi to w każdym komentarzu. To jakaś nowa przypadłość, choroba…

Chciałem jednak zauważyć, że we wpisie Historia lubi się powtarzać, który ostatnio tak gorąco był komentowany, ani razu nie użyłem określenia wprost, kogo ów wpis dotyczy. Nie użyłem sformułowania: Towarzysz Vit, nie użyłem jego znaku, imienia ani nazwiska. Używałem jedynie określenia „człowiek„. Jednakże mimo tego obrońca Antoni doskonale od razu wiedział, o kim mowa, o kogo chodzi.

Uderz w stół, nożyce się odezwą…

Blog na WordPress.com.